Een zonnige dag aan het strand - Reisverslag uit Mossel Bay, Zuid-Afrika van Yvonne en John Brink - WaarBenJij.nu Een zonnige dag aan het strand - Reisverslag uit Mossel Bay, Zuid-Afrika van Yvonne en John Brink - WaarBenJij.nu

Een zonnige dag aan het strand

Door: John

Blijf op de hoogte en volg Yvonne en John

26 Januari 2013 | Zuid-Afrika, Mossel Bay

Even een kort verslagje van vandaag. Het was voornamelijk genieten van de zee, strand, zwembad en zon. En weer een beetje goed werkende darmen :)

We zijn naar het strand gegaan, via een winkelcentrum voor een badlaken. Maar de winkelcentra zijn hier zo groot, dat je daar niet als eerste naar toe moet gaan..........dan kom je er iets later uit dan gepland.

Maar goed toch even naar het strand om te kijken en lekker over het strand lopen.......na een tijdje weer terug richting "huis" en dan kom je op de punt van Moselbaai terecht waar het water heerlijk op de rotsen beukt. Mooi schouwspel. Daar kun je uren naar kijken.

Even lekker gegeten op een terras aan de kust met de maan die in het water schijnt. Wat kan het leven toch mooi zijn. Tsja de dag zit er weer bijna op. Dat gaat wel snel.

Morgen een dagje naar de beach even van de zon genieten!

Yvonne en John

Wij vertrekken vrijdag 11 januari via Dubai naar Zuid Afrika. Eerst een paar dagen lekker terug naar de natuur in het Krugerpark en daarna reizen wij door naar Kaapstad. Daar reizen we dan voor drie weken naar Stellenbosch, Mosselbaai, Hermanus, Flase Bay en natuurlijk Kaapstad zelf. Via dit blog houden we jullie op de hoogte van onze avonturen!!

Actief sinds 06 Jan. 2013