Volgende bestemmingen: Kaapstad/Cottage "Uitsig" - Reisverslag uit Glencairn Heights, Zuid-Afrika van Yvonne en John Brink - WaarBenJij.nu Volgende bestemmingen: Kaapstad/Cottage "Uitsig" - Reisverslag uit Glencairn Heights, Zuid-Afrika van Yvonne en John Brink - WaarBenJij.nu

Volgende bestemmingen: Kaapstad/Cottage "Uitsig"

Blijf op de hoogte en volg Yvonne en John

19 Januari 2013 | Zuid-Afrika, Glencairn Heights

Aangekomen bij ons guesthouse, wachtte een mooie verrassing. Een monumentaal pand, met een grote monumentale kamer, kingsize bed, minibar en mooie douche.

Guesthouse Nine Flowers ligt mooi gelegen in Kaapstad en je kunt er heel goed verblijven. Ontbijt is prima. Op wandelafstand de hop on, hop off bus waarmee wij een leuk rondje gemaakt hebben langs Kirstenbosch (botanische tuinen) Houtbaai (leuke haven) en Waterfront (leuke haven, winkels e.d.). Nachtje slapen en dan op naar de volgende bestemming: "Uitsig"

Na een ritje van zo'n 45 minuten kwamen we aan bij de cottage "Uitsig" Deze cootage doet inderdaad zijn naam eer aan: wat een uitzicht! Hier verblijven we een paar nachtjes. En we zitten dichtbij de Kaap de Goede Hoop en pinguins. Meer daarover in het volgende verslag.

• 19 Januari 2013 - 12:43

Janneke En Ben:

Hoi stoere vakantiegangers,
    We hebben met verbazing jullie verslag gelezen, wat een avonturen!
    Jammer dat het weer af en toe niet echt meewerkt, maar hier is het ontzettend koud!!!!
    Vandaag voor het eerst weer wat zon, maar morgen waarschijnlijk wat sneeuw.
    Hier gaat verder alles zijn gangetje, hebben maandag- avond veel moeten dansen
    zo zonder jou.
    Maar verder geen problemen, zien uit naar het volgende verslag. Vinden dit heel leuk op
    deze manier op de hoogte gehouden te worden.
    Veel plezier en pas echt goed op elkaar!
    groetjes van Ben en Janneke

• 19 Januari 2013 - 13:53

Henny :

Hoi luitjes,
    Als eerst John wat geweldig dat je eindelijk kunt genieten van de vliegreisen, geweldig en wat een rust. Leuke verhalen, wordt weer een vakantie om nooit meer te vergeten, kijk uit naar jullie volgende verslagen.
    Ik ben net bij Goldie geweest en ze doet het heel goed, wel vandaag weer heel wat kleine beestjes tegen gekomen, jaja mensen in Nederland hebben we ze ook. ;-) Ze vindt het heerlijk om geknuffeld te worden en snort er flink op los.
    Groetjes van ons en een dikke poot van jullie lieve schat.

• 20 Januari 2013 - 14:46

Janny:

Hoi globetrotters,

Op het moment, dat ik dit mail, sneeuwt het bij ons, het waait lekker en het is koud. Echt winter dus.
    leuk kontrast he.

Leuk om jullie verslagjes te lezen. Ook mooie plaatjes tezien gekregen. Die zebra op de foto, was die wit met zwarte strepen of zwart met witte strepen. Hebbben jullie dat wel gevraagd? Zo niet, dan zal het altijd een raadsel blijven. Ook goed. Wat me van jullie verslag onmiddelijk te binnen schoot was het liedje ,weetje wat ik zie als ik gedronken heb, ALLEMAAL BEESTJES, ALLEMAAL BEESTJES OM JE HEEEEEN., want daaraan geen gebrek.Had je aan de vliegenmeppergedacht????
    Maar alle gekheid op een stokje, geniet lekker van jullie vakantie

Groeten van ons. Janny en Gijs.

• 20 Januari 2013 - 21:54

Cobie:

Hoi avonturiers, Wat een reis! Geweldig om over te lezen

• 21 Januari 2013 - 14:47

Coos:

Hoi luitjes, Hartstikke geweldig wat jullie allemaal vertellen en dmv de foto's ook laten zien. Wat 'n engerd
    die olifant zo dichtbij. Krijg in dierenpark amersfoort al de zenuwen als ze met die slurf naar je toekomen.
    En Yvon, ik kan me zo goed voorstellen dat je van al dat kruipende spul ook niet blij wordt.....toch allemaal zeker
    de moeite waard . Geniet ervan, hier waan je je in wit Rusland, ik word er niet goed van. Zoooo koud
    en volop sneeuw. Ook heel leuk, dat jullie mensen van allerlei pluimage ontmoeten. Heel veel plezier nog
    daar en ben benieuwd wat jullie nog te wachten staat. John wordt binnenkort door de paus heilig verklaard'
    hoe is 't mogelijk dat hij in een keer van z'n vliegangst af is, geweldig.
    Gr.en tot de volgende keer. Coos.