Laatste dag "Uitsig" - Reisverslag uit Glencairn Heights, Zuid-Afrika van Yvonne en John Brink - WaarBenJij.nu Laatste dag "Uitsig" - Reisverslag uit Glencairn Heights, Zuid-Afrika van Yvonne en John Brink - WaarBenJij.nu

Laatste dag "Uitsig"

Door: John

Blijf op de hoogte en volg Yvonne en John

21 Januari 2013 | Zuid-Afrika, Glencairn Heights

Helaas aan het mooie "Uitsig" is een einde gekomen. We hebben hier een paar mooie dagen gehad. De eerste twee dagen een vrij forse wind en de afgelopen dagen lekker rustig zomerweer.

We hebben Simons Town ontdekt, pinguins gekeken bij Boulder's Beach en naar het meest zuidelijk puntje van Zuid Afrika geweest: Cape of Good Hope. En we hebben een heerlijk dagje rondom het huisje gehad en lekker van het mooie zomerweer genoten (sorry)

We hebben de afgelopen dagen vanavond heerlijk afgesloten bij een restaurant aan het strand met pinguins en een zee vol plankton die schitterden als Swarowski kristallen.........

Het waren een paar prachtige dagen op een zeer mooie locatie: cottage "Uitsig". Morgen vertrekken we naar Stellenbosch! Het wijngebied van Zuid Afrika.

• 21 Januari 2013 - 22:05

Cobie:

Ooooh ik ben jaloers! Alleen dat weer al. Wij zitten te bibberen in de sneeuwbuien en vrieskou. Maar tis jullie van harte gegund. Genieten verder!

Yvonne en John

Wij vertrekken vrijdag 11 januari via Dubai naar Zuid Afrika. Eerst een paar dagen lekker terug naar de natuur in het Krugerpark en daarna reizen wij door naar Kaapstad. Daar reizen we dan voor drie weken naar Stellenbosch, Mosselbaai, Hermanus, Flase Bay en natuurlijk Kaapstad zelf. Via dit blog houden we jullie op de hoogte van onze avonturen!!

Actief sinds 06 Jan. 2013