Kaapstad: de laatste week - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Yvonne en John Brink - WaarBenJij.nu Kaapstad: de laatste week - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Yvonne en John Brink - WaarBenJij.nu

Kaapstad: de laatste week

Door: John

Blijf op de hoogte en volg Yvonne en John

01 Februari 2013 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Jaja de laatste week is in gegaan. Vanochtend zijn we rustig aan vertrokken naar Kaapstad. Rustig ontbeten, nog een bakkie koffie en thee, krantje lezen en nog even gekletst met Nederlanders die net waren aangekomen en toen op weg naar Kaapstad.

Toch nog een ritje van bijna twee uur.......... Onderweg nog even een stopje en toen door naar Maartens Guesthouse.

En dan kom je van wat "rustige" wegen in het hele drukke verkeer van een grote stad phoe..........das even wennen.

Maartens Guesthouse ligt aan het einde van een weg die redelijk stijl omhoog loopt. Dus dat wordt weer flink werken met de hellingproef. En dat zijn we niet zo gewend in NL, maar daar moet je hier wel aan.....

Vanmiddag zijn we de weg naar beneden gelopen en weer terug. Daarna even lekker afkoelen in het zwembad! Vanavond zijn we gaan eten bij een Italiaan en ook hier zijn wij weer gaan wandelen. Ongeveer een minuutje of 15 naar beneden en dezelfde weg weer terug maar dan met hier en daar een aardige stijging en een volle maag :). Goed voor de conditie en lijn! hahaha

Nou terwijl ik dit schrijf is de vrijdag ook al weer zo goed als om en gaan we ons weer op maken voor de zaterdag. Een dagje naar een bijzondere markt. Maar daarover morgen meer.

We zitten in een leuk guesthouse (foto's morgen) en eindelijk voor het eerst wifii op de slaapkamer!!!!! Eindelijk niet meer in een gemeenschappelijke ruimte of op een gang zitten. Verder hebben we een leuk balkonnetje en kunnen we 's avond privé op het balkon hangen. Ook prettig!

• 02 Februari 2013 - 12:31

Janny En Gijs:

hoi luitjes,

Nou ,daar gaan jullie dan, de laatste week, zo te lezen redden jullie dat nog wel.Wat gaat het toch supersnel. Zelfs voor de thuisblijvers vliegt het om.

Vanmorgen nog een flinke sneeuwbui hier gehad, maar ook weer net zo snel weg

Groetjes van ons.

• 03 Februari 2013 - 12:17

Coos:

Hoi,hoi wat is dat genieten he. Wat enorm leuk, dat jullie ook mensen uit Zeist (Driebergen)hebben
    ontmoet. Laatste week daar, het leek een eeuwigheid maar 't is eigenlijk omgevlogen.
    Jullie poes zal thuis ook naar jullie uitkijken denk ik. Wel jammer, dat jullie de verjaardag van "de kleine
    guit"zaterdag niet mee kunnen maken. Wat 'n temperaturen daar en dat licht dat je op de foto's
    zo duidelijk kan zien, hier zo somber, ben al blij als de zon 'n uurtje schijnt. Dank voor jullie geweldige
    verslagen. Neem 't er nog maar lekker van, wie weet hoe lang het duurt voordat jullie weer in de gelegen-
    heid zijn. Wel jammer, dat jullie Rob niet ontmoet hebben, maar 't is niet anders. Laat de vakantiepret
    er niet minder om zijn. Heel fijne dagen nog. Geniet ervan. Groetjes, Coos.

Yvonne en John

Wij vertrekken vrijdag 11 januari via Dubai naar Zuid Afrika. Eerst een paar dagen lekker terug naar de natuur in het Krugerpark en daarna reizen wij door naar Kaapstad. Daar reizen we dan voor drie weken naar Stellenbosch, Mosselbaai, Hermanus, Flase Bay en natuurlijk Kaapstad zelf. Via dit blog houden we jullie op de hoogte van onze avonturen!!

Actief sinds 06 Jan. 2013