1e dag: een dag van veel vliegen - Reisverslag uit Johannesburg, Zuid-Afrika van Yvonne en John Brink - WaarBenJij.nu 1e dag: een dag van veel vliegen - Reisverslag uit Johannesburg, Zuid-Afrika van Yvonne en John Brink - WaarBenJij.nu

1e dag: een dag van veel vliegen

Door: Yvonne en John

Blijf op de hoogte en volg Yvonne en John

12 Januari 2013 | Zuid-Afrika, Johannesburg

Nou zoals sommigen misschien al via Facebook hadden gezien was die A380 wel enorm. Maar het is een mooi vliegtuig!. Goede vlucht gehad, moesten nog wat rondjes rondom Dubai maken omdat het wat druk was :)

En toen landen en overstappen in de transferhal van de Emirates. Ja en die is groot en mooi. En wat een toestellen hebben die staan. Volgens ons hebben ze de grootste collectie van de A380.

Vanochtend heel vroeg (rond de klok van 5) vertrokken we naar Johannesburg. Het was een hobbelig vluchtje, maar na 8 uurtjes waren we eindelijk in Zuid Afrika. Daar wachten op de chauffeur naar ons overnachtingsadres. We zitten nu even bij te komen op een hele rustige lokatie en te genieten van de zon. Het is hier rond de 19 graden met af en toe een wolk. Een rustige start.

Morgen worden we opgehaald en gaan we naar het Krugerpark. Daar is geen internet dus moet je het even een paar dagen zonder verslag doen. Vrijdag zijn wij in Kaapstad en zullen we wat van het Krugerpark op het blog zetten!

En voor degene die willen weten hoe het met de vluchten en John ging: nou die zat lekker relaxed in het vliegtuig. Dankzij de hypnosesessie van Evert Kampert van @AtYourOwn

• 12 Januari 2013 - 19:27

Henny Jager:

Hallo

Nou heel fijn om te horen hoe john de vlucht heeft beleefd, echt een aanrader dus voor iedereen met vliegangst.Wat een joekel van een vliegtuig, maar goed ook met de turbulentie die jullie gehad hebben. Geniet lekker van jullie vakantie.

Henny en Kimberley

• 13 Januari 2013 - 09:01

Edwin:

Lekker John, zelfs met de hobbelvlucht relaxed, die Rasta Rostelli toch, die kan wat he?
    Maaruh, zo'n groot vliegtuig (een klein dorp met vleugels heb ik wel eens gehoord) en was er nou niemand die een behoorlijke foto van jullie samen kon maken? (John kijkt daar nog niet zo relaxed hoor...)

• 13 Januari 2013 - 23:07

Hanny:

Hoi hoi
    Goed om te horen dat de vlucht zonder al te veel problemen is verlopen.
    Het is inderdaad een groot gevaarte. Veel plezier op jullie safari .
    Groetjes van ons.
    P.S. het is hier koud, ze verwachten -7/8 's nachts brrrrrrr.

• 14 Januari 2013 - 18:55

Coos:

Hoi luitjes, wat geweldig om te horen dat jullie en speciaal John zo'n goede vlucht hebben gehad.
    Was erg benieuwd hoe dat zou gaan met deze spirituele ervaring. Ben jaloers op de temp. en de zon
    want dat zou ik ook wel willen, ja wie niet?????
    Heel veel plezier in het Krugerpark en pas op voor de enge schorpioenen, leeuwen, olifanten en wat daar
    nog meer rond spookt. Groetjes en houd de beentjes eronder ook namens Ernst, Coos.

• 18 Januari 2013 - 12:50

Peet En Co:

(Co)Nou ik zou dat dus niet willen fijn dat jullie het goed hebben gehad in dat enorme vliegtuig. hele ervaring lijkt me.
    (Peet)Lekker dat jullie een goede vlucht gehad hebben. Qua temperatuur wil ik niet met jullie ruilen.Bij jullie ligt te veel zand op de elfstedenroute.Groetjes,Co en Peet

Yvonne en John

Wij vertrekken vrijdag 11 januari via Dubai naar Zuid Afrika. Eerst een paar dagen lekker terug naar de natuur in het Krugerpark en daarna reizen wij door naar Kaapstad. Daar reizen we dan voor drie weken naar Stellenbosch, Mosselbaai, Hermanus, Flase Bay en natuurlijk Kaapstad zelf. Via dit blog houden we jullie op de hoogte van onze avonturen!!

Actief sinds 06 Jan. 2013