Bijna is het zover! - Reisverslag uit Veenendaal, Nederland van Yvonne en John Brink - WaarBenJij.nu Bijna is het zover! - Reisverslag uit Veenendaal, Nederland van Yvonne en John Brink - WaarBenJij.nu

Bijna is het zover!

Door: John

Blijf op de hoogte en volg Yvonne en John

10 Januari 2013 | Nederland, Veenendaal

Hoi, nog 1 nachtje slapen en dan is het zover! Vandaag de laatste spulletjes gekocht, koffers gepakt en de e-tickets uitgeprint.

We zijn er klaar voor! We vertrekken rond de klok van 14:30 uur vanaf Schiphol en vliegen dan naar Dubai. Even wat neuzen op de luchthaven daar en dan door naar Johannesburg. Tot de volgende update!

• 11 Januari 2013 - 09:23

Cobie En Pim:

genietse!

• 11 Januari 2013 - 13:57

Joer:

goede vlucht

Yvonne en John

Wij vertrekken vrijdag 11 januari via Dubai naar Zuid Afrika. Eerst een paar dagen lekker terug naar de natuur in het Krugerpark en daarna reizen wij door naar Kaapstad. Daar reizen we dan voor drie weken naar Stellenbosch, Mosselbaai, Hermanus, Flase Bay en natuurlijk Kaapstad zelf. Via dit blog houden we jullie op de hoogte van onze avonturen!!