Een dagje shoppen in Dubai - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Yvonne en John Brink - WaarBenJij.nu Een dagje shoppen in Dubai - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Yvonne en John Brink - WaarBenJij.nu

Een dagje shoppen in Dubai

Door: John/Yvonne

Blijf op de hoogte en volg Yvonne en John

09 Februari 2013 | Verenigde Arabische Emiraten, Dubai

Nog even een verslagje vanuit Dubai voordat wij aan de terugreis naar Amsterdam gaan beginnen. We gaan zo dadelijk naar bed, want we moeten weer vroeg op!!!! 6 uur dienen we al in te checken voor de vlucht naar huis, maar goed.

We waren gebleven bij de laatste dag Kaapstad. John heeft na de heerlijke maaltijd geen problemen gehad met de darmen die bleven lekker rustig!

Na een lekker ontbijt en afscheid genomen van de NL'ers en de kat Nelson die ons onverwachts en stiekem ons een bezoek kwam brengen op de kamer, op naar de luchthaven. Rit ging goed en toen inchecken, nog even de laatste Afrikaanse Randen uitgeven en op naar Dubai. Voordat we de lucht in gingen kregen we to horen dat het een redelijke "smooth" (rustige vlucht zou zijn). Nou ik zou dan niet in het vliegtuig willen zitten wanneer hij vind dat het iets turbulentie zou geven.........jemig wat een hobbelige weg was dit. We hebben behoorlijk veel met de stoelriemen vast gezeten.

En ja hoe gaat het dan met John? Dat zal Yvonne schrijven: Ik ben Evert van At Your Own zo dankbaar met de hypnosessie die John heeft gedaan om van zijn vliegangst af te komen, zo heerlijk relaxed en nu hing hij vrijwel iedere keer over me heen om naar buiten te kunnen kijken. Is me aan het afleiden als ik aan het lezen ben of een film zit te kijken, precies de John zoals ik en jullie hem kennen. maar dat laatste alles liever dan zoals het voorheen was. Ik kan het iedereen aanraden die problemen heeft met vliegen!

En dan ben je bijna bij Dubai; is er een file in de lucht en gaan we rondcirkelen. Dat heeft nog een half uur geduurd en toen mochten we eindelijk landen. Dan door de douane en dat duurt hier ook even. Maar goed de koffers liggen al op de band, altijd weer een geruststelling als ze er allebei zijn. Zeker met zo'n tussenlanding. En toen op naar de shuttle. Die was gelukkig redelijk makkelijk te vinden en op naar het hotel, inchecken en eindelijk een bed......intussen was het al kwart voor vier! Dus we zijn in totaal bijna 11 uur onderweg geweest.

We wilden graag shoppen in de grootste shopping mall. aangezien er een tijdverschil is van een paar uur en de shuttle vertrok om 10 uur, was het een heel kort nachtje. Ontbijt in het hotel en op naar de Dubai Mall. Werden we er afgezet door de shuttle, blijkt het slechts een enkele reis te zijn. Mag je op eigen kosten terug......prutsers! hihihi

Maar goed wat kun je schrijven over een Mall die zo groot is en alles heeft wat je maar wil. Niet de minste merken zitten er en dan nog met een aparte winkel voor de man, vrouw en ja, zelfs het kind! En dan schitterende watervallen, mooie toiletten, restaurants, eet tentjes. Ach, je kunt het zo gek niet bedenken of het zit er wel. En we hebben er best wat uren rondgelopen, maar nog niet alles gezien.

En is Yvonne hier geslaagd voor schoenen?.....ja natuurlijk, wel 3 paar, ik ben helemaal happy!!!!

We hebben heerlijk gegeten en enorm genoten van een waanzinnige waterval en de waterfontein overdag en in de avond bij het eten, prachtig, wat een mooie afsluiter van weer een fantastische vakantie.

Nu op naar bed, morgen vroeg op voor het laatste stukje van een schitterende reis!

• 09 Februari 2013 - 20:39

Peet:

Hey Brinkies! Hadden ze ook snowboots voor jullie!Goede reis terug en bedankt voor de mooie , leuke verhalen.

• 10 Februari 2013 - 13:39

Janny En Gijs:

hoi EX-vakantegangers

Wij wensen jullie een behouden(lucht)terugvaart.

Tot volgende week.

Groetjes van ons.